free hit counter
10:52 pm - Tuesday July 29, 2014

Resepi Korea Halal

Wednesday, 18 April 2012, 13:43 | Uncategorized | 0 Comment | Read 516 Times
by admin

resepi korea halal


Warning: simplexml_load_string() [function.simplexml-load-string]: Entity: line 13: parser error : Entity 'nbsp' not defined in /home/putrain1/public_html/samlee86.com/wp-content/plugins/StupidPie/includes/image.php on line 18

Warning: simplexml_load_string() [function.simplexml-load-string]: "id_s">Sign in</span><span id="id_a" class="img_downarrow sw_ddb sw_ddgy">&nbsp; in /home/putrain1/public_html/samlee86.com/wp-content/plugins/StupidPie/includes/image.php on line 18

Warning: simplexml_load_string() [function.simplexml-load-string]: ^ in /home/putrain1/public_html/samlee86.com/wp-content/plugins/StupidPie/includes/image.php on line 18

Warning: simplexml_load_string() [function.simplexml-load-string]: Entity: line 13: parser error : Entity 'nbsp' not defined in /home/putrain1/public_html/samlee86.com/wp-content/plugins/StupidPie/includes/image.php on line 18

Warning: simplexml_load_string() [function.simplexml-load-string]: >Sign in</span><span id="id_a" class="img_downarrow sw_ddb sw_ddgy">&nbsp;&nbsp; in /home/putrain1/public_html/samlee86.com/wp-content/plugins/StupidPie/includes/image.php on line 18

Warning: simplexml_load_string() [function.simplexml-load-string]: ^ in /home/putrain1/public_html/samlee86.com/wp-content/plugins/StupidPie/includes/image.php on line 18

Mikahaziq: halal korean food @ food garden, the gardens mall, As per always, i zoomed into the korean food stall as it is difficult to find halal korean food in kuala lumpur except for stalls like this. so far, i. Halal restaurant berjaya time square :dubu-dubu korean, Halal restaurant berjaya time square :dubu-dubu korean restaurant at level 4. Cik epal: halal korean food. cehhh running man ni menipu, Boleh tahan mahal gak makanan korea ni. satu dish around rm 12- rm15. yang nasi dengan mee kebanyakan nya rm 15. aku bukan nak makan sangat pon..

Awanungu: resepi : sushi, Dah lama nak rasa buat sushi sendiri. asyik beli je apa kata buat sendiri kan. aku nih memang peminat sushi. tapi mampu beli sushi kat jusco jer lah ekekeke.. Resepi kimbap - 김밥 | my ilgi, Nasi elok gune yg baru masak, coz time tu agak melekit n lembik ckit. kalau ikut cara korea, dorang gune tuna, kimchi atau beef dalam kes aku nie, tak de plak. Sweetree (halal korean restaurant), taman putra sulaiman, First time try makanan korea maklum la nanti nak gi sana bulan depan so kene la tuning skit tekak nih. kat jb takde langsung restoren korea yg halal..

The kasihs: resepi kari ikan – kasih aleeya – blogger, Macam biasa, kalau aku share resepi tu bermaksud resepi aku memang terpaling sonang di dunia ini aku tak reti yang leceh-leceh nie lagipon ai orang. Resepi sumbangan jy 2008-2014, Salam sejahtera para sahabat yg tersayang. inilah jawaban kpd soalan dan tekaan yg di buat oleh kita pagi tadi terima kasih kerana kalian semua prihatin jua syg. Resepi pilihan.blogspot com, Assalamualaikomblog ni di cipta tujuan asal untuk bekongsi resepi2.alhamdulilah ramai pulak pengunjung masuk ke "teratak" usang saya . sambil2 bekongsi resepi tu.