free hit counter
2:16 am - Thursday December 18, 2014

cara-cara membuat kuih cincin

Tuesday, 17 April 2012, 8:17 | Uncategorized | 0 Comment | Read 326 Times
by admin

cara-cara membuat kuih cincin

Tentang aku: cara-cara membuat tapak hantaran, Hari ni aku nak tunjukkan cara-cara membuat tapak hantaran daripada gabus. ni bagi pengantin yang budgetnya ciput jer hehe walaupun budgetnya ciput. Tentang aku: tempat letak cincin lelaki hantaran tam, Hari ni siap mengubah tempat letak cincin lelaki hantaran tam huhu tapi cam rasa banyak tempat kosong je la ye ker???? tam kata dah ok klu. Kuih -muih traditional brunei, Hasue.kueh penyaram sudah klua.hehehe.yang ni sebenarnya bkn kite yang buat.ni hasil air tangan bonda tercinta.sebenarnya ni baru separuh..separuh lagi.

Author: Ayu61279 Time: 9-5-2012 02:11 PM

Resepi biskut raya 2014, kuih dan kek: resepi kek lapis, ##### payudara anda kecil? kendur dan leper? ##### tahukah anda! telah ramai wanita yang dah berjaya mendapatkan payudara yang cantik, montok dan anjal dengan zofea. Riezanie's recipe collections: kuih siput, Resepi : riezanie collections bahan-bahannya : 200 grm cornflakes 250 grm mentega 2 sudu besar madu 150 grm gula castor 1/2 sudu kecil ese. Cara membuat bakul pastri / how to make pastry basket, 11. lekatkan toncang mengeliling bakul dan tutup atas cincin yang berlubang. cucuk sedikit dengan garpu dan gamkan dengan menggunakan putih telur atau air untuk.

Spice of my life: potong kuku ikut sunnah nabi (saw), Bissimillahirrahmanirahim.. sekarang ni ramai yang pakai cincin.tapi ikut suka dia je..sunnah nabi jarang nak ikut .. dikatakan bahawa menyimpan. » latihan yang mungkin akan mengubah hidup anda!, 377 responses to “latihan yang mungkin akan mengubah hidup anda!” go4online says: june 20th, 2006 at 8:58 am. 1) salon kecantikan 2) menjual batu kristal di internet. ~~ mama nazhan ~~, Kali ni memang tak sempat nak bergambar kat luar kapal terbang geng pun takde, jadi segan la kan. hehe.. kami keluar dari airport, mata aku melilau mencari kertas.

April Gubahan Hantaran Tepak Sireh